.

.

onsdag 14 december 2011

Världens finaste!





I dag gick jag, leo och Tuffs och lämnade Robin på skolan, sen gick vi på promenad med Tuffs och jag gick tänkte att Leo måste vara det finaste som finns (men det tänker nog alla föräldrar), han berättar om saker men busar och skuttar också och är så söt.
Men ... oftast ser han ut så här.................





Även om jag tycker att han är det finaste som finns har de senaste veckorna varit fruktansvärt jobbiga. jag vet inte vad det är med honom men det är väl en period som allt annat.


Han gnäller JÄMT, om precis allt, maten, att han ska klä på sig, vill åka bil, vill inte åka bil, vill inte gå hem, vill gå hem osv osv Ingenting är bra, och det här gnällandet driver mig till vansinne.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)