.

.

måndag 19 december 2011



Världens suddigaste kort men ändå =)


Det var världens gladaste killar som gick till Dagis/skolan i morse. Vi har nämligen fått lite snö i natt. Jag tänker vara en negativ pessemist och inte tro att vi får en vit jul för vi har plusgrader ute så jag tror inte att snön ligger kvar och på torsdag stog det att vi skulle få regn så ....

Men det är ju så vackert, jag och Tuffs gick på en powerwalk i skogen i morse och därefter blev det lite Biggest loser.

Jag har också hängt upp julgirlangen i vardagsrummet och julgardinen i köket.

Nu närmar det sig ........

Mste få med Micke någon dag nu och köpa gran, det är ju bland det roligaste på julen =)


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)