.

.

tisdag 13 december 2011

Vet ni vad jag har gjort ?


Vackert va?? Från Tuffs och min runda i morse.



Jag har varit hos tandläkaren, och det är VÄLDIGT stort för att vara mig.

Jag har varit så absurt rädd för tandläkaren änsa sedan jag jagade en tand då bedövningen inte tog.
Nu hade en tand gått sönder (helt sjukt) och jag har gått och dragit mig i flera veckor säkert nån månad för att gå dit men nu så ....
och det var så himmla illa att dom drog ut den. Men hon var underbar och så snäll och jag kan erkänna att jag grät som en bebis HELA TIDEN men nu är det gjort, men ont gör det :(

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Jag lider av extrem tandläkarskräck. Fick ont magen bara av läsa här nu. Skönt att det gick bra för dig!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)