.

.

tisdag 24 januari 2012

Jag blir så jävla less

Idag när jag var ute med Tuffs på morgonen så blev han huggen igen.
Jag tror att det var hans täcke som räddade honom för där är det hål efter den andra hundens tänder.
Jag är så arg och ledsen, vad är det för fel på folk??
Den här kvinnan och hennes två hundar nöter jag på en skogsväg och hon tar sin ena hund och sätter honom två meter upp iskogen och säger åt honom att sitta går tillbaka till gångvägen för att hämta den andra hunden och då har vi kommit fram till dom och med ett jätte morr kastar sig hunden ner och hugger Tuffs över ryggen och kvinnan är helt dum i huvudet och säger typ oj hoppsan och jag blir super upprörd och säger att din hund högg min och du säger oj, vad ska jag säga då svarar hon om min hund ville skada din skulle han vara död nu så jag tycker du ska vara glad. 
Får man säga så????
Jag har faktiskt koppel säger hon också. men vad spelar det för roll om du inte håller i det svara jag då.
Jag bara grät grät grät men eftersom hon bara stog och skrek åt mig så bard jag att få hennes namn och då skrek hon ännu värre Vad ska du göra då va va va  vad ska du göra åt saken då ?? Så jag ringde faktiskt polisen hör hon verkade helt galen.
Jag kan ju säga att jag är inte så himmla orolig för operationen längre, nu är jag bara ledsen. Hur mycket ska den där stackars hunden vara med om ???

2 kommentarer:

Linda sa...

Men gud, hon låter helt galen!

Lotte sa...

Vilken vidrig människa!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)