.

.

tisdag 24 januari 2012

Då var det dags


Idag är det dags för min operation, 
Jag ska ta bort mina halsmandlar eftersom jag ALLTID är sjuk.
Jag berättade för barnen på mitt jobb att jag skulle vara borta i 2 veckor för att jag ska operera mig och då frågade en kille om jag ska operera tuttarna :) så himmla kul :)
Jag kan säga att jag minst sagt har varit nervös dom senaste dagarna och knappt sovit. Men inte för operationen för jag har varit nersövd förut och så utan mer för hur ont det kommer att göra sen efteråt när jag kommer hem eftersom dom inte syr ihop halsen utan det måste självläka. 
Jag får bar DRICKA i en vecka så jag har laddat med nutrilett så jag får i mig näring och så glass men också fyllt massa iskuber så jag kan svalka ner halsen utan att behöva äta glass hela tiden, vi har varit runt överallt och letat efter såna där där man gör glass själv i frysen, ni vet såna man häller i saft i med en pinne i?
I går kväll när killarna skulle lägga sig fick jag däremot tvär ångest och började tänka att tänk om det hände mig något under operationen då kanske dom inte har någon mamma nåt mer så det var knappt så jag kunde säga godnatt för jag var så ledsen men jag försökte säga massa fina saker som att jag är stolt över dom och älskar dom mest i världen och att jag är så glad över att ha dom och sånt. 
Kanske knäppt men jag fick lite panik.
Nu har jag precis tagit ur alla örhängen, vilket pill...jag har ju en hel del :) jag tycker annars aldrig att mina naglar är i vägen men det här var verkligen inte lätt :)
Snart kommer Micke hem och kl 14 ska vi vara där.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)