.

.

måndag 30 januari 2012

Det är dom små sakerna som gör det....

Idag ska jag bespara er allt mitt gnäll om hur ont jag har och i stället berätta om mitt fantastiska armband.
Jag verkligen ÄLSKAR det här armbandet från HM. (från barnavdelningen) det är sååå snyggt, mjukt och dessutom lagom stort vilket jag aldrig lyckas hitta på vuxenavdelningen, jag har så små händer så nästan inga armband passar mig. Synd att det bara fanns i guld och silver jag hade så gärna velat ha ett i svart.

(jag ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på bilderna, det gick inge bra alls att fota)



2 kommentarer:

Sandra sa...

Mot hm barn alltså! Jätte snyggt! Passar mina smala armar bra då!

Linda aka Javamorsan sa...

Snyggt! Önskar dessutom nu att jag kunde ha såna där naglar men nä det funkar bara inte hur jag än gör!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)