.

.

lördag 7 januari 2012

Disney on Ice 2012

Ja nu är vi hemma igen...
Det var en sagolik show i dubbel bemärkelse =) Det är magiskt vackert och underhållande. Det jag däremot var väldigt besviken på var Trassel och Prinsessan och Grodan som var mer eller mindre nyheter i år och bara fick dansa till en sång när däremot Lilla sjöjungfrun var en hel show med kung Triton, Erik på båten, Blunder, Häxan Ursula mm och det var det förra året också.



Leo var alldeles hänförd men kom sen och ville vila i mammas knä.
Efteråt stannade vi på vägen hem på en kina restaurang och åt middag, och även fast jag inte åt lika mycket som vanligt var jag ändå otrevligt mätt på vägen hem.







3 kommentarer:

ENDENISE sa...

sv: tack gulle :))

Angelica Johansson sa...

Åhh ville också gå i år, men men får bli nästa. Men förra året var väl inte sjöjungfrun med? Då var det ju superhjältarna och toystory. Eller missminner jag mig?

Patricia Mamma till Wilja & bebis i magen. sa...

Vilken otroligt härlig dag ni ser ut att ha haft de! :)
Kramar

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)