.

.

onsdag 11 januari 2012

Färgar håret.

Jag provar en ny hårfärg den här gången, (dom slutade för länge sedan med den nyansen jag gillade och sedan dess tycker jag att det är ett evigt letande), jag vill inte ha för ljust och inte för mörkt och sist blev det gult. Nu köpte jag Icy pearl blond, men jag var lite rädd att det håret som är allra ljusast skulle bli blå/grått, för det har jag nämligen också lyckats med en gång =) Jag tror att det blev bra men håret är inte torrt än så det återstår att se.
Ps: Jag drömde i natt att jag lockade  håret med platt tången och at att stora mängder bröts av men jag fortsatte ändå, snacka om att vakna med panik =)


3 kommentarer:

AnnaMalin sa...

Tror jag skrev på fel inlägg nyss. Skulle skriva - hoppas du blev nöjd med hårfärgen :-)

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Michaela!

Tack för din omtänksamma kommentar inne hos mig om min pappa.

Usch, vad hemskt att höra att du också råkat ut för liknande med din pappa i ambulans..
Gick det bra med honom sedan?
Hoppas verkligen det.

Vilka underbart ursöta killar du har. De ser sååå gosiga ut så man bara vill krama om dem.

Kram

Fröken Vit i Madickenhuset.

Linda aka Javamorsan sa...

Lustigt hur jag som är naturligt blond gör allt för att slippa vara blond :) Svart är det som gäller här :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)