.

.

torsdag 12 januari 2012

God morgon
Här öser regnet ner och vinter och snö är ett minne blott, jaja vi hade iaf vinter i tre  dagar.

Jag är bortskämd med sovmorgon och det var inte jul lovet som gjorde att det blev så utan när killarna hade influensan och det som är extra mysigt med sovmorgon är att man kan ligga och gosa lite, när dom väcker en vid 6,30 på morgonen så är man inte människa iaf inte jag, men nu när Leo vaknar och klockan är typ kvart över 8 halv 9 då är det just mysigt att ligga och kramas lite och Leo han e en riktig liten kramis han kryper tätt intill och bara gosar ibland lindar han armarna om en och kramar en hårt och länge.
Jag är faktiskt glad att killarna fortfarande e sjuka egoistiskt ja jag vet men nu fick ja ju så mycket extra tid med dom den här veckan som jag inte hade fått annars.


Ps: Håret blev jätte bra, men det syns inte så bra med webcameran.

1 kommentar:

Me sa...

Det blev bra! Älska dina naglar, nagelspecial snart? :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)