.

.

lördag 28 januari 2012



God morgon.
Här är vi uppe med tuppen men så är det ju när man har barn och en mamma om måste medicineras på olika klockslag. Kl.7 närmare bestämt, då stå det både morfin, voltaren och alvedon på schemat.
Just nu försöker jag få i mig en smoothie, jag måste ju ha nått i magen efter medicinerna annars blir jag alldeles yr, skakig och får ont i magen men tyvärr så har jag så ont i halsen så varje klunk hugger som knivar. (det e värst på morgonen) men i natt var det bättre än föregående nätter iaf för vi la till en morfintablett innan jag går och lägger mig :)
Killarna kommer upp i sovrummet och kollar hur jag mår ibland och Leo passade på att tigga till sig lite Naturdiets shake igår :) Dom älskar att få smaka dom och det e nästan så man får stoppa dom när båda ska smaka annars blir det inger kvar till mig.

Hoppas ni får en bra lördag här står det skridskor på schemat för Robin och sängen för mig :)



1 kommentar:

joi sa...

svar: Vet inte om brödet är lchf. Vi kör inte efter det själva, men provade soppan och den var grym. Recept på båda finns nu uppe på bloggen.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)