.

.

måndag 16 januari 2012


Å Gud så Trött jag var i morse.
Hade otroligt svårt att somna igår och låg och vände och vred på mig i timmar och sen kom Leo vid halv två nånting =) Jag undrar om det hade nånting att göra med att det var första dagen tillbaka på skolen för Robin och att det faktiskt var första dagen på nästan 4 veckor som jag behövde ställa väckarklockan och få iväg dom. 
Inte ens min Wake up light fick igång mig utan det gick så bra så att sova i ljuset till fågel kvitter och plaskande vatten.
Det blev en ganska lång promenad med Tuffs i morse och 193 kacl bräda men sen tog tröttheten över, nu ska jag dricka min espresso och sen prova ett nytt tränings spel till Wiit.






Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)