.

.

fredag 6 januari 2012





Hej och GoD MorgoN
Ja vi har haft en turbulent och galen TIDIG mogon,
 vaknade av att Leo grät och skrek att han hade ont i magen (det har hänt massa gånger de senaste dagarna trodde först att det berodde på att han inte åt något utan mer eller mindre levde på ipren men igår åta han faktiskt ganska så bra) och nästan kräktes några gånger, då kom Robin också (han vaknade väl av tumulten) och båda hade hög feber och mitt iallt kaos insåg jag att jag nog också hade hög feber. 
Tillslut fick jag faktiskt världens duktigaaste killar att lägga sig i sina sängar och lyssna på en saga på radion med förhoppning om att dom skulle somna om, med tanke på att de tvar så tidigt och att vi alla tre mådde fruktansvärt dåligt och trot eller ej men dom somnade om. Efter nån timme kom Robin och ville gå ner och se på tv och sen kom Leo kröp upp p min säng utan att ens säga något la sig ner och somnade om och som till kvart över elva och då hade  jag och Robin redan varit på vår första långa promenad  i snön med Tuffs på över en vecka.
Nu leker killarna med lego, det är också första gången på en vecka som dom leker en riktig lek och det trots att dom var så dåliga i morse.

1 kommentar:

Hemma hos Elinor sa...

Tanken är att det ska bli en vägg :)

Hoppas ni mår bättre nu!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)