.

.

söndag 22 januari 2012

Heron city

Vi har varit och lekt.
Idag provade vi ett nytt lekställe nämligen Lekplatsen i Heron City.
Den var verkligen jätte bra och jag kan verkligen rekomendera (om ni inte bantar då dom har det bästa fikat jag sett) den om ni vill leka med era barn, jag var svettig och helt slut när vi skulle åka därifrån.
Ett extra plus är ju att den ligger i Heron City som har säkert 10 restauranger samlade så man kan verkligen välja vad man vill till lunch, jag valde lammspett med sallad och tzatziki, jätte gott :) 
 Jag har bild bevis på att jag har lekt och hoppat studsmatta (han gjorde så gott han kunde Robin :)

1 kommentar:

Nina - Glamourmamman sa...

Kul med lekland - bar med motion även för oss vuxna :-)

Sv: jag köpte chokladfonduen på Gekås, men den borde finnas i de flesta större affärer.

Ha en fin kväll!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)