.

.

torsdag 26 januari 2012

Idag var det faktiskt lite värre när jag vaknade så jag ringde till sjukhuset och pratade med dom och dom berättade tyvärr att ungefär en vecka efter operationen så når smärtan sin kulmen så det kändes inte särskilt kul att veta vad man har framför sig.
Jag och Tuffs snarkar ikapp i sängen och Micke har åkt till jobbet en stund för att beta av lite pappersarbete.
Jag vet att ni kanske inte tycker att det e så vidare värst intressant med alla detaljer om hur jag mår men jag tänkte att jag kanske hjälper nån som ska operera sig.
Ha det så gott =)

2 kommentarer:

Lotte sa...

Krya på dej!! Hoppas smärtan går över snart

Malla sa...

stackars dig! hoppas du i alla fall kommer att vara mer frisk nu efter op :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)