.

.

torsdag 5 januari 2012


Idag ville Robin följa med ut med Tuffs och jag orkar ju inte gå nån lång sträcka så det blev jätte bra tycker jag att han kom ut i friska luften en liten stund.


God morgon i stugorna
Är det fler som är hemma och lediga som vi eller har ni gått tillbaka till jobbet som stackars Micke (men jag tror nog inte han VILL  vara hemma nu när vi tre ligger i influensan)??
Här går det fram och tillbaka varje dag, i dag är Robin piggare igen men Leos feber e tillbaka och han ligger hopkrupen i soffan.
Idag var det minusgrader hos oss och jag blir löjligt nog jätte glad varje gång och tänker yes nu kommer snön men nu skiter jag snart i snön, jul och nyår är över, men visst skulle det vara roligt för Robin och Leos skull, dom frågar så ofta om dom kan åka pulka nån gång. Alla år hittills som dom är stora nog att minnas har det ju varit snö på vintern så dom e ledsna och tycker det här är jätte konstigt.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)