.

.

lördag 21 januari 2012

Laddat


Nu har jag laddat.
Ett paket med Nutrilett och några färdiga shaker utifall att jag mår så dåligt att jag inte ens orkar blanda egna.Man fick med en flaska om man köpte ett paket nutrilett, snällt :) Sen ska jag frysa in massa is tänkte jag för dom rekomenderar ju att man ska äta glass, säkert mest för att kyla ner halsen och då kan man ju lika gärna suga på isbitar men en och en annan glass kommer det att bli ändå, man vill ju inte gå emot doktorns rekomendationer eller hur ?? ;)

Tycker många människor gnäller och är så negativa till nuttrilett och liknande produkter men dom är klart underskattade på alla sätt och vis. 
Tex på morgonen har jag jätte svårt att äta frukost och istället för att helt hoppa över den eller ta en rostmacka och te så dricker jag en nutrilett och när jag hade influensan så var jag så sjuk att kjag inte kunde äta då sa faktiskt min pappa att ta en sån där dricka då får du ju i dig näring och det stämmer ju.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)