.

.

söndag 1 januari 2012

Lite pics från gårdagen

Det blev korkskruvs lockar kvällen till ära,( först var det lite svårt men när jag väl fick in snitsen gick det både fort och lätt.) och guld linne med tillhörande tröja (som jag lånade från mamma)



Killarna hade super kul och fick sitta vid ett eget barn bord som inte var sååå super lyckat när iaf tre av dom hade lite för mycket bus i kroppen =)

Jag lyckades fånga Robin på bild men Leo var inte still tillräckligt länge =) Så snygg och stolt i morfars slips.

Tillslut tvingade jag dom att stå still och vara med på att kort, å så glada dom vart då ;)






Det gick jätte bra när vi var ute på natten och tittade på fyverkerierna trots att Robin brukar vara jätte rädd.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)