.

.

onsdag 11 januari 2012

Mmmm Lasagne


I dag blev det lasagne till middag, och varje gång vi äter det så tänker jag Herre gud vad gott det är, varför äter vi inte det här oftare?? Det är verkligen en helt fantastisk mat rätt.
Snart börjar  Biggest Loser Sverige med Olga Rönnberg vilket blir extra kul för jag brukar läsa hennes blogg för lite inspiration.och till den blir det Kvarg med hallon och blåbär, jag är helt såld på det men det känns bra jag vill ju så gärna äta nåt gott på kvällen och att då äta något som samtidigt är nyttigt.....

1 kommentar:

Brassemamma sa...

Jag älskar lasagne också! Så grymt gott.

Har du provat vegetarisk linslasagne nån gång? Det är verkligen jättegott! Vill du prova har jag recept på min blogg: http://brassemamma.blogg.se/2012/january/vegetarisk-linslasagne.html

kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)