.

.

fredag 20 januari 2012

Mycke jobb å inge blogg

Ja så har det varit idag men så är det ju för mig på fredagarna eftersom jag jobbar hela dagen.
Gissa om jag var glad och lycklig i morse när jag åt min naturdiets bar på fredagsfikat då de andra åt wienerbröd med russin?? Tur ändå att det var så tråkigt fika, vet inte om jag kunde hålla mig om det hade varit någon schysst tårta :)
Till middag blev det fisk i ugnen ala GI för mig alltså bara fisk och massa god sallad.

Det har varit en bra mat dag över lag tycker jag idag bar till frukost, kassler, sallad och champinjonsås till lunch och fisk till middag.
Vet iof inte om det är någon ide att anstränga mig nu för på tisdag ska jag operera bort halsmandlarna och då får jag inte äta mat på en vecka och dom rekomenderar mycket glass och det blir man ju smal av ;)

1 kommentar:

Angelica Johansson sa...

Drick din söta proteinshake istället för glass, hade jag gjort :P

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)