.

.

fredag 13 januari 2012

Redan hemma


Jag är redan hemma och det är sååå skönt
Tänk att alltid jobba förmiddagar och åka hem kl 13 det skulle va nåt det. Jag löste av Micke nu kl 13 för han behövde åka till jobbet, det är skönt när man kan dela på dagarna så här så båda får något gjort på jobbet.
Robin kastade sig över mig när vi kom hem och ville gosa, detta är en stor förändring hos honom som skett den senaste tiden. Han brukar aldrig vilja gosa utan det är alltid Leo men nu sista veckorna frågar han flera gånger varje dag om vi kan gosa och ingen är gladare än jag .
Jag passade på när jag kom hem att slänga upp alla tomtar på vinden lika bra innan man sätter sig i soffan för då kommer man väl inte upp igen =) Robin och Leo blev riktigt ledsna på mig och tyckte inte alls att tomtarna skulle bort. Elaka mamma.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)