.

.

onsdag 18 januari 2012

Vila



Nu tänker jag slänga mig på soffan en stund =)
Undervåningen är näst in till klar det e bara köksbänken kvar, allt är torkat skurat och undan plockat. 
Leo ligger i sängen och ska se på super zebran och jag ska se på en ny tv serie ALCATRAZ som jag hittade igår men tyvärr har den precis haft premiär i  USA så det finns bara 2 avsnitt, ett såg jag i går och ett tar jag nu. En blandning mellan polis serie och siencefiction, lite som Fringe.

Hur gör ni på dagarna?? 
Vilar era stora barn eller kör ni bara på?? Jag måste få vila en liten stund  (även om man jobbar så har man ju 30-60min lunch ju ingen kör ju bara på hela dagen)och här hemma har vi liksom aldrig slutat med vilan när de var små sov dom och sedan de slutade sova har vi alltid kört med en film mitt på dagen, och det funkar bra för även stora killar gillar ju att se på film, dom får välja en och så får dom varsin frukt medans dom titta och en barn film är ju ca 1tim- 1,20 så då blir det lagom för mig att titta på någon serie på datan eller blogga, läsa lite bloggar, dricka en kopp kaffe och bara vila.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)