.

.

söndag 19 februari 2012

Big Brother 2012




Jag sitter och tittar på premiären av Big Brother såklart :)
Förra året såg jag bara premiären för det var ingen av deltagarna som tilltalade mig direkt. Vi får väl se hur det blir i år eller om jag helt enkelt har blivit för gammal för denna sorts förnedrings tv. Älskade den säsongen då Linda Rosing var med och satt klistrad vid tvn varja dag, men nu tycker jag att det bara blir extremare och extremare, är det samhället eller är det jag som är för gammal??
Det lilla jag sett av loftet fick mig att må illa så vi får väl se men det lilla jag sett av huset i år så är det fantastiskt, förra året var det inte mig i smaken heller men i år är det så snyggt, kan ju bero på att vi har det lila hemma hos oss också men jag tycker att inredningen är underbar.


Tittar du??



Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)