.

.

måndag 13 februari 2012

Fina killar


Jag myser med Robin och Leo vilket känns som en ovanlig företeelse nu för tiden efter att legat i sängen i tre veckor. Ärligt talat så känns det som jag knappt har sett dom men nu börjar jag må bättre och har faktiskt tagit mig ner i soffan dom senaste dagarna.

Men i kväll har i myst i soffan Leo ville att jag skulle pilla han i håret och berätta sagor så jag har hittat på sagor om tomten troll och snögubbar sen tog fantasin slut :) Robin låg i den andra soffan och spelade sitt spel men han var ändå helt med i sagorna upptäck jag när jag gjorde en paus och han sa - fortsätt då :)

Sen har Robin spelat gitarr för mig och Leo dansade som en galning.
 Nu tittar vi på Pippi och Tuffsen har rullat ihop sig och somnat sötisen.
Man e ju inte snygg direkt, gud vad jag saknar smink och fina kläder.....




Photobucket


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)