.

.

måndag 13 februari 2012

Gi/ Lchf müslie



Jag gjorde lite ny müsli, den i morse hade blivit lite gamma, den gick att äta men var ingen höjdare länger.
Jag blandade lite olika hackade nötter, hasselnöts kärnor, sötmandel, pistagenötter, cashwenötter, solrosfrön och några andra frön och så blandade jag hermestat med vatten och hällde på och in i ungen på 200 grader.
Vill man ha lite mer fyllning i magen kan man blanda i kruskakli diretk i tallriken,
Det blev jätte gott så nu längtar jag till frukosten i morgon :)
Photobucket

1 kommentar:

AprilSus sa...

Kul att min lilla problem med ofrivilliga bildramar kunde komma till nytta även för dig. :) Kan varmt rekommendera den här sidan om du skulle få andra blogproblem, http://fixa-din.blogspot.com/

Kram!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)