.

.

lördag 11 februari 2012

Gnäll gnäll och åter gnäll


Jag tyckte inte den här kvällen var någon höjdare alls i något avseende.
Tacosen sved rejält i halsen, creme bruleen lyckades jag bränna i ugnen, men den gick att äta ändå men eftersom jag inte har några smaklökar alls så smakade den i n g e n t i n g  men Micke tyckte den var god iaf så det känns bra (eller så ljög han för att jag inte skulle bryta ihop).
Och jag ville ha Tomas Di Leva och David Lindgren till globen och så gillade vi Sonja Alden men verken hon eller Tomas Di Leva gick ens vidare och ändå röstade jag på Di Leva. Och dessutom kan jag inte hitta David Lindgrens låt någonstans på nätet så jag kan ladda ner den :(
Nu ska jag se ett avsnitt av Alcatraz och tycka synd om mig själv.
God Natt.


Photobucket

1 kommentar:

Hanna sa...

Hoppas du får en bättre söndag!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)