.

.

lördag 25 februari 2012


God morgon alla bloggisar
Jag ligger i soffan och slöar medans killarna är med Micke i ishallen, natten har varit galen. Micke var på hockey igår och så vaknade jag av ett ljud och trodde att han kom hem och det trodde Tuffs också men det var inte han så jag låg och lyssnade efter ljud och hade jätte svårt att sova sen kom Leo och kunde inte sova tillslut fick jag honom att somna om i sin egen säng och tillslut somnade även jag då kom  han igen och var jätte rädd så då fick han sova i min säng och när jag väl somnade kom Robin och hade drömt en mardröm även han. Sen somnade jag igen och då kom Micke hem, sen somnade jag igen och då gick Tuffs upp och kräktes så var jag upp och tokade det och sen känndes det som att det var morgon. 
Som sagt en GALEN natt.

Jag solade lite i går och lyckades bränna mig lite så Micke har retat mig hela morgonen för att jag är jätte röd, men det syns faktiskt inte på korten även om det bränner lite i ansiktet. Kännde att jag behövde lite färg jag har varit så vit ända sen operationen.


Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)