.

.

fredag 10 februari 2012

God Morgon


Jag har varit en sväng inne i duschen och bytt kläder, verkar kanske som bagateller men det gör så stor skillnad, jag känner mig så mycket piggare trots feber och allt :)

Nu myser jag i mitt nya aik linne (som är för stort över bysten och stramar över magen :) Tänk om jag skulle suga ut allt fett från magen och spruta in där uppe, satan vilken kropp jag skulle ha då ;)
När jag blir frisk ska jag försöka sy in linnet lite, vi försökte byta det men alla var slut och jag vägrar lämna tillbaka det.
Photobucket

2 kommentarer:

Lotte sa...

Visst gör det skillnad med lite dusch. Hoppas du mår bättre snart!!
Kram Lotte

Cissi sa...

Det kanske är snyggt med ett linne under också?

Krya på DIG!!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)