.

.

fredag 17 februari 2012

God Morgon

Idag gick jag inte och la mig igen efter att sagt hej då till killarna. Måste sluta att sova bort halva dagarna. Vet inte hur jag ska klara att gå till jobbet på måndag men jag känner att jag inte kan vara hemma mer nu, men kroppen skriker i protest vid minsta lilla ansträngning. Undra vad man ska göra nu?? Tyvärr får jag ännu mer huvudvärk av att titta på datan och det är ju det enda nöjet man har när man är hemma och är sjuk.

Igår fick jag äntligen tummen ur iaf och fixade några naglar som hade börjar gå sönder. Lustigt att det var tumme och långfinger på båda händerna :) Nu ska dom bara målas också.




Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)