.

.

onsdag 1 februari 2012


 Den här gången blev det riktigt glittria och rosa naglar, jag behöver något upp piggande : )

Den här natten var värre än den förra, inget blod men smärtan var så absurd så tillslut ringde jag sjukhuset för jag stog inte ut längre men precis när jag kom fram bröts det och det stod ingen service på telefonen. Hur fan är det möjligt?? Den kom inte igång trots att jag startade om den men i morse stod det tele2 som vanligt. Det är ju himmla tur att man inte är döende och måste ha hjälp. Sån där gör mig såååå arg. Tänk om det faktiskt hade hänt något fruktansvärt och man ligger där och inte kan röra sig och ens mobil är allt man har. Det gör mig rädd faktiskt.
Men men  på eftermiddagen ringde jag sjukhuset och min läkare skrev ut kortisom och bättre morfintabletter så om jag har ryslig tur kanske jag får sova lite i natt ( inte särskilt troligt iof för jag somnade vid 9.30 helt ofivilligt i morse och när jag vaknade igen var klockan 14.35 Galet men efter en nästintill sömnlös natt är det väl inte konstigt?)
Nu är Micke och hämtar medicinerna och jag räknar minuterna tills han kommer hem, det här är helt galet.
I morse började Robin gråta för att jag hade så ont, han tycker att det e dumt att jag opererade halsen : ( Stackars liten, det är jobbigt faktiskt att se hur det här påverkar dom, Leo har tydligen varit ganska vild och våldsam på dagis också men fröknarna vet ju varför så dom förstår men fortfarande men vill ju inte skada sina barn.

4 kommentarer:

Lotte sa...

Shit vilka långa naglar :-D Kan du använda händerna haha.
Fy fan vilka nätter du har, HOPPAS det går över snart!! Krya på dej.
Kram Lotte

Sandra sa...

Gud vad långa! Skulle aldrig klara ev den längden!

j sa...

Underbar design och längd. Gör du dem helt själv alltså? impad. Du borde göra en video där man får se hur du gör :-)

Anonym sa...

Hej Michaela,

Det är ytterst tråkigt att läsa att din service på mobilen försvann när du skulle kontakta sjukhuset. Vi arbetar ständigt på att förhindra att nätproblem uppstår på våra master och det är alltid ytterst tråkigt när man förlorar nätet helt. Om problemet skulle uppstå igen får du gärna kontakta oss för hjälp med felsökning.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2

michaela.lindell@tele2.com

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)