.

.

fredag 10 februari 2012

Robin

Robin har ett alldeles speciellt öga för inredning om man kan säga så, flera gånger när vi har varit hemma hos mormor och moorfar har han kläckt ur sig dom mest underbara men egendomliga sakerna. En gån när mormor hade bytt gardiner i vardagsrummet sa Robin att nu ser det inte så gammalt ut här längre och idag när dom kommer hem från dagis hör jag hur han utbrister ifrån vardagsrummet -oooo my goood (ja han säger sånt) Leo kom ska du få se. så jag går in dit och frågar vad det är. -Vad fint du har gjort här mamma säger han så klappat han på bordsdunken och säger -det är så fint.

 Och allt jag hade gjort vara att lägga på en duk på vardagsrums bordet, vi har varit utan sen jag tog bort julduken för någon vecka sedan.

Photobucket

1 kommentar:

Bitterpappan sa...

En framtida designer kanske :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)