.

.

onsdag 8 februari 2012

uppdate

som jag skrev till sötaste Sandra så är jag hemma igen  det ett meningslöst besök på 4 timmar, dom tog ett test i halsen som jag får svar på i morgon om det var virus (viket jag är säker på att det var annars blir man inte så dålig hux flux bara och jag förklarade också att det är så här mitt liv har sett ut hittills att den ena infektionen efter den andra avlöse varann och det var ju därför jag tillslut tog beslutet att ta bort halmandlarna eftersom ALLA lovade att allt skulle bli så bra då.Dom konstateradeiaf att risken att jag skulle blöda igen var liten och så fick jag åka hem igen..400 kr hade det kostat också om jag inte kommit på att jag hade högkostnads kort. Seriöst 400 för ett besök i 3-4 minuter och inte ens fick jag hjälp, tyckte dom var absurt nonchalanta med tanke på hur sjuk jag är och hur viktigt dom tyckte att det var i telefon att åka in. Och hur ska jag bli risk nu då jag ligger nerbäddad i sängen riktigt dålig och jag tror inte jag e sjukskriven för nästa vecka så det ligger jag också och oroar mig för. BLäääää
Photobucket

2 kommentarer:

Hanna sa...

Fy, krya på dig!

Mira sa...

Hoppas verkligen du blir bättre snart. Kan du inte bara ringa och prata med läkaren så kanske du kan bli sjukskriven nästa vecka oxå, så du slipper oroa dig?
kramis

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)