.

.

fredag 2 mars 2012

Dagens och så....

Dagens :) Leggins och stickad tröja: HM Linne: Gina.

Hej och God Morgon
Sista dagen på sportlovet och det gav faktiskt lite ångest i går kväll kan jag säga.
Det handlar nog om en del olika anledningar, det har varit super mysigt att få vara hemma med killarna den här veckan och ta igen lite av den tiden jag missat när jag bara låg i sängen, men jag har alltid den där känslan av att jag vill vara med dom mera, det känns liksom aldrig tillräckligt.
Känns väldigt svårt och konstigt att gå till jobbet på måndag också då jag nu varit hemma i 6 veckor, nästan lite läskigt att komma tillbaka men också läskigt för jag inte vet vad min kropp orkar och klarar av ännu.

Idag blir det återigen ett besök hos mormor och morfar, dels för att killarna älskar det men också för att det kan vara kul att få prata med någon, jag har ju inte gjort det på några veckor nu. Men i morse ångrade jag mig och ville eg stanna hemma och bara klamra mig fast vid Robin och Leo och inte släppa dom på hela dagen, men jag tror inte dom skulle uppskatta det eller ?? dessutom hade jag redan sagt idår att vi skulle gå dit idag så......

Photobucket

2 kommentarer:

Sarasdiary- Gravid v.32 sa...

Det var verkligen fantastiskt gott :-)

Jag tro man skivar potatisen i tunna skivor. Gör en röra med hackad gullök, soltorkade tomater och frysta ärter provencalé. Sem varvar man potatisen med röran i en ugnssäkerform och häver sist över en äggstanning och riven ost. Sen ska den in ugn :-) Tror det finns flera recept som man kan googla fram :-)

Linda aka Javamorsan sa...

Kommer gå bra skall du se vännen!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)