.

.

lördag 17 mars 2012

God morgon

Visst är det så skönt att det är lördag??
Vi har redan hunnit med gos i sängen, havregrynsgröt till killarna och en näst intill powerwalk.
Nu ska jag äta frukost och titta på Ben 10 med killarna :) Micke är bortrest över dagen med några kompisar för att se någon borta match.
 Killarna äter godis :) Det är ju ändå lördag......
 Sen blir det lite små städning hemma, jag har fortfarande massor att komma ikapp med hemma och jag hinner inte så mycket i veckorna eftersom jag behöver vila innan jag åker till jobbet och är för trött när jag kommer hem vilken tur att jag bara jobbar halvtid annars hade det aldrig gått.
Nu ska jag äta och se på filmen......

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)