.

.

tisdag 6 mars 2012

Lite träning och nagel beställning

Här är några bilder på det andra armbandet jag köpte men väldigt svårt att visa hur snyggt det är på kort.


God Morgon
Jag har lämnat killarna på dagis och skola nu på morgonen och sedan gick jag hem och tränade 15 minuter Biggest loser (ja jag vet 15 minuter men med tanke på hur svag min kropp är kändes det lagom och det var det också, kände mig alldeles svag och skakig efteråt).

Sen har jag gjort en beställning på nya nagelprodukter, mitt nagel lim tog slut så jag köpte vanligt lim för lösnaglar men gud det håller ju inte dom lossnat typ en om dagen, trodde inte att det skulle vara sån skillnad.
Men nu är sakerna beställda och kommer troligtvis i morgon så nu får jag gå med några trasiga naglar till de rätta produkterna har kommit men men :)
Jag passade på att beställa en stämpelsats också, det ska bli intressant, man får en schablon och så målar man på nagelack på stämpeln och stämplar på nageln. Hoppas det blir bättre än nalelstickers som också lossnar efter en vecka ca. Med jobb hem och 2 barn så har man ju inte tid att sitta och hålla på hela tiden och då vill jag att sakerna ska hålla.





Vi ses lite senare

Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)