.

.

torsdag 29 mars 2012

Motivation



Jag tycker det är svårt med motivationen, orken tryter (J Ä M T ) Läste en bra artikel om motivation att man måste hitta den för annars blir det halvhjärtade försök som gör att man känner sig misslyckad.
Sån är jag.
Jag har nästan aldrig någon ork (hatar det) då pratar vi inte dålig kondis utan ork (ja just nu kan jag skylla på att kroppen inte kommit tillbaka dit den var innan operationen och blodsförlusten men vad kunde jag skyll på innan då??) Men tex om jag är ute på en pw så känner jag efter bara en liten stund att all lust och ork bara rinner av min och jag försöker tänka ut närmaste väg hem. Som sag det handlar INTE om att jag är otränad utan både fysisk och psykisk ork.

Hittade den här videon.... den ger motivation.......... ska nog titta på den 100 ggr om dagen :)


Photobucket

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Hon skulle gärna få komma och träna mig :) Like her!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)