.

.

onsdag 21 mars 2012

Smink från elf

Elf har ju helt fantastiska priser på smink så jag har beställt lite, jag behövde köpa conselar, mascara, foundations borste och puder och då kom jag på att jag kunde lika gärna titta på elfs sida eftersom jag aldrig lyckas ta mig iväg till affären.



Igår kom paketet och det är ju som julafton att öppna en kartong med bara smink :) eller hur??
Jag blev besviken på moisurisern som det står att den är till light och medium skin och jag är lite åt medium och tänkte att den skulle passa bra men jag smörjde in en kind och blev brun som en pepparkaka (på riktigt)   helt galet!! Vad är light to medium för dom?? Och pudret lika så.... Men det är ju så billigt så det gör inget men visst är det tråkigt för jag behövde ju pudret. Men borstarna var suveräna, till galna priser de billigaste i farsta kostade 39:- Samma med consealern som kostade 250:- i farsta.


Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)