.

.

söndag 4 mars 2012

Vi har haft en toppen dag. 
Micke var uppe redan kl 7.30 för att titta på vasaloppet som jag tycker är galet tråkigt så därför sov jag till 9.30 :)
Efter frukosten gick jag Robin, Leo och Tuffs på en cykelpromenad och vasalopps dagen till ära var träden vita av frost och underbart vackra.
Efter lunch åkte vi till Andys och lekte för jag fick för mig att jag ville åka till ett lekställe och fika (det är där allt schysst fika finns, bäst är nog Heroncity)

Leo spelade fotboll precis hela tiden vilket gjorde att Robin tyckte att det vart tråkigt, det är ju inte så kul att leka själv :( så jag lekt en liten stund med honom men min ork tog slut alldeles för fort.

Sen åkte vi hem och åt favorit i repris och det var lika gott idag.





Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)