.

.

onsdag 14 mars 2012

Vilken Morgon.


Leo ville INTE äta frukost eller klä på sig, sen berättar Robin att hans fleesefodrade gummibyxor är borta. När vi ska gå inser vi att hans ryggsäck ligger kvar i bilen och där i ligger hans mössa och vantar och precis när vi ska kliva ut genom dörren säger han att dom ska åka skridskor idag ......................

Men nu är Leo och jag hemma igen och jag hittade Robins byxor som hängde 5 cm åt fel håll och därför ver "borta". Jag hade tänkt åka till farsta idag men har sedan igår kväll haft så ont i benen så ont att jag hade svårt  att sova i natt så det är nog bättre att vara hemma och vila. Man vill ju att kroppen ska återhämta sig fortare men tydligen tar det LÅÅÅNG tid.

Nu Frukost

Mamma har kokat sylt till mg på hallon och blåbär och hermestat så jag blandar det med kvarg och Fun Light JätteGott. Till det är det hemma gjort muslie och pytte lite SpecialK Fullkorn.

Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)