.

.

torsdag 26 april 2012

Är det verkligen rimmli

Att vara så här trött??
Redan vid sex tiden började det, nu lägger jag killarna tänkte jag och insåg att kl va tio i sex och att man inte kan lägga sina barn då. Jag härdade ut till sju då jag tom läste en kort saga innan vi sa god natt. Sen halv åtta har jag suttit zombi likt i soffan med halvöppen mun och läst underbara bloggar med massa humor och på det sättet lyckats hålla mig vaken men nu skiter jag i det här och går upp och lägger mig i sängen och tittar klart på ett avsnitt av/American Horror Story är det nån som har sett den?? Det är sååååå bra.

Men det bästa av allt idag är att jag stog emot mitt absurda söt sug. Jag åt en fruktsallad och njöt sedan väntade jag de magiska 30 minutrarna och sötsuget var borta : ) jey...

God natt och ses imorn :)


Photobucket

1 kommentar:

Monia - mamma till Tuvalie sa...

gud vilket fint hår du har :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)