.

.

fredag 6 april 2012

En lång dag.



Jag sitter i soffan och är så sjukt  trött.
Vi åkte hemmifrån på förmiddagen och började med att åka till Toy r Us för att titta på födelsedagspresenter till Robin, jag blev dock ganska besviken Ben10 kläderna vi skulle ha var slut lika så flexitrack banan, trash pack och alla tallrikar muggar, inbjudningskort och godispåsar med Ben 10. Helt sjukt tycker jag hur kan så mycket vara slut???

Sen åkte vi till IKEA och köpte.....
Äntligen !!
Det kommer bli så fint i deras rum, men sängen skruvar vi ihop i morgon för vi kom hem vid halv fem på kvällen så det var bara att börja med middagen :)  



Photobucket

2 kommentarer:

Lotte sa...

Den våningssängen har mina barn med :-)

Angelica Johansson sa...

barnkalaset.se Där beställde jag ben10 saker till Elias.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)