.

.

fredag 13 april 2012

Fredag :(

Känns som jag är den enda i blogg världen som inte jublar över att det är fredag. Jag vill inte ha fredag jag vill inte ha lördag eller söndag heller för det betyder att påsklovet är slut och jag måste gå till jobbet.
Missförstå mig rätt jag tillhör en av de lyckliga människor som jobbar med det jag vill jobba med och älskar mitt jobb varje dag, MEN JAG ÄLSKAR MINA BARN MER.
Det här lovet har varit ett av de bästa loven någonsin för vi har haft så kul och trevligt tillsammans, alla som har barn vet ju att trots kommer i perioder och en del har mer än andra och jag har en kille som har mer än de flesta, men den här veckan har det varit så lugnt och bra :)

Robin fick Tjuv och Polis spelet i födelsedagspresent som han hade önskat sig och vilket kul spel det är.
Tänkte på vilken tur han har som fyller år på påsklovet i år så han har haft hela dagarna på sig att leka med sina presenter.


Photobucket

1 kommentar:

Housewife Diana sa...

Ha ha ja det gick fort som bara den för jag va så stressad.. =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)