.

.

torsdag 26 april 2012


När saker och ting inte är EXAKT som vanligt då funkar inte min hjärna.

Idag var Robin dålig när vi vaknade och klagade på huvudvärk och han kändes varm (han själv tror att han är sjuk för att han trillade ut sängen i natt ) och ville inte gå till skolan och vill han inte gå till skolan då är han verkligen dålig :)
Så alltså Robin är hemma och då har vi ju avvikit från rutinerna och då blir allt fel, jag vet inte när jag ska äta lunch, göra mig i ordning, ja ingenting.
Men jag han iallafall träna och cykla, äta frukost och duscha innan kl 8.30 i morse eftersom jag inte behövde gå till skolan.Men lilla Leo var sur arg och ledsen eftersom han behövde gå till dagis då Robin var hemma
-jag vill vara hemma och gosa och mysa med diiiiig mammmmma. Ännu värre blev det då jag sa att mormor eller morfar kommer för att jag måste åka till jobbet.  =)
Nu ska jag gå och värma mitt kaffe för säkert tredje gången.




Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)