.

.

torsdag 19 april 2012

Snart kalas


Bilderna har jag lånat från google

Ja nu är det bara två dagar kvar tills Robins kalas, både han och jag har nedräkning, av olika anledningar dock :)
Robin fick själv välja vad han vill ha på kalaset och det blev "Godistårta" (marängbottnar med chokladmoss mellan grädde och nonstop uppe på) Glass tårta bullar och kladdkakemuffins. Muffinsen fick han på en klasskompis kalas och bara älskade dom (det gjorde jag med :) så  jag har faktiskt bett mormor baka åt oss. Vanilj och kanelbullar och kladdkakemuffis, skön med lite hjälp och hon har frågat massa gånger om hon inte kan hjälpa till med något till kalaset :)
Det är ju galet mycke som ska göras framförallt köpas när man ska ha kalas.Tårtgrejer kakor, saft, ballonger, och alla tallrikar, glas, godis, mm Det dyraste tycker jag nog är godispåsarna som barnen ska få förutom tallrikar och glas som jag skickade efter på internet, hoppas dom hinner komma.






  Photobucket

7 kommentarer:

Lotte sa...

Mmmm kladdkakemuffins♥ Det är nog dags för en bakdag snart, blev så sugen när jag såg bilderna.
Ha en bra dag
Kram Lotte

Sara - Mamma i Juni sa...

Sv: Ja det är så himla fint med långa och fina naglar :) Det svåra är bara att bestämma vilket motiv man vill ha på naglarna, vilken färg osv ;) haha!

Hoppas du får en fin torsdag. Kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Kan tänka mig att det är mycket att styra med. Perfekt att få lite hjälp med bakandet!

Hoppas du får en fin dag!

Linda-Mamma till Alfred sa...

Kul med kalas men mkt planering;)Ja fy fan alltså man tror man skall dö på kuppen när man har magsjuka =( Nu äntligen mår vi bra lite trötta bara...

Carro sa...

Åh, sånna är såå goda!

Ja, det är riktigt kul med military fitness!

Sandra, Colins mamma sa...

Åh så gott med hembakat och roligt med kalas. Hoppas ni får en fin helg.

Sandra, Colins mamma sa...

Åh så gott med hembakat och roligt med kalas. Hoppas ni får en fin helg.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)