.

.

söndag 8 april 2012

Träning och sånt.


Jag e lite nöjd faktiskt, flera dagar nu så har jag hurtigt varit igång och tränat på morgonen innan frukosten, ja innan frukosten är ju också ett luddigt begrepp eftersom man kan äta frukost när man vill mer eller mindre, men direkt när jag gått upp på morgonen då. Nån dag har jag tänkt strunta i det men sen tänkt att seriöst 30 minuter går jätte fort egentligen.
Allt handlar om inställning, och tid förstås men jag överväger seriöst att ställa väckarklockan en halvtimme tidigare på morgonen när påsklovet är slut för det är större chans att träningen blir av på det viset än att ta det när jag lämnat dom på dagis.

Är det fler än jag som åt MASSA onyttigt igår?? Jag fick nämligen ett  påskägg med fika i istället för godis eftersom jag ändå inte känner någon smak på godis men vissa bullar och kakor går bra. Även om jag bestämde innan jag körde igång att jag får äta vad jag vill när jag vill så får jag iallafall lite ångest när jag ätit onyttigt skit  =(  Men jag är iaf nöjd för hittills har det faktiskt blivit GI/Lchf  9 av 10 dagar och det är jag nöjd med.




Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)