.

.

lördag 12 maj 2012

 Är det någon som vet vad det här är ??
Nu då??
Okej då!!


Vi var ute och åkte för ett tag sedan och tog en sväng förbi Big Brother huset för att se om det var någon skillnad i år, enda skillnade var Loftet på taket och grejerna utanför. Lustigt tyckte jag att dom bara hivar ut allt utanför.

Anledningen till att jag slängde in dom här bilderna är att jag leker Hanna J idag : )
Jössös vad hon kan städa, deltagarna klagar men SERIÖST hon kan gärna få flytta hem till mig, det hon gör på 2-3 dagar gör jag på ett helt år. Men jag måste seriöst erkänna att jag blir peppad av hennes städande, som en morot eller en spark i baken rättare sagt.

Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)