.

.

onsdag 23 maj 2012

Jag är sjuk.

Så jäkla drygt. Hatar att vara sjuk och ännu mer när himlen är blå och solen skiner, det är nästan så vädret hånar mig. Känns också bra udda att pimpla te när det är 20 grader varmt ute men jag har så ont i halsen. Blev dålig redan i går och fick jätte ont i halsen och kände utanpå halsen att halsmandlarna svullnat upp sen kom jag på att jag har inga halsmandlar dom har jag ju opererat bort så vad är det då för svullna bollar jag har i halsen ??
Knäppt.

Leo och jag satt ute på balkongen en liten stund och läste en bok, vet inte om man bör får ska vara i solen om man är sjuk eller om det blir värre då??
 Lunch åt vi också på balkongen, blodpudding som vanligt till Leo (tänk att han aldrig tröttnar) och kvarg till mig för jag varken orkar gör iordning något eller äta något.

Robin är på friluftsdag i dag med skolan och ska gå hem själv från tåget när de kommer tillbaka, det blir spännande, vi bor ungefär 3 min från tåget så det är ingen fara så men spännande för en liten kille.

Nu ska ja försöka sova lite då Leo ligger och tittar på spindelmannen.


Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)