.

.

tisdag 29 maj 2012

Jag övar och övar

Jag övar på att äta keso  = )
Idag blev det kvarg frysta hallon,blåbär och björnbär färska jordgubbar och en klick keso och det var på gränsen till gott ; )

Idag är jag tyvärr ännu sjukare än igår, vaknade i natt och mådde så dåligt att jag inte ens kunde somna, ont i halsen, huvudet, armar och ben och det sved på huden, äckligt läskigt och jobbigt, mitt i det kommer Robin och frågar om han får ligga hos mig för att han drömt en mardröm.  Usch.
Idag ligger jag nerbäddad alldeles handikappad, Micke lämnade killarna på skolan och dagis i morse innan han åkte till jobbet. Robin går hem själv från tåget sen (han är nämligen på skansen idag) men jag vet inte hur jag ska få hem Leo, får nog ringa mormor och morfar. Tur att dom finns och alltid ställer upp.



Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)