.

.

måndag 28 maj 2012

Marilyn Monroe och Vårdcentralen


Har ni sett denna klockrena Marilyn Monroe klänning på HM?? Jag är ju ett Marilyn Monroe fan så jag beundrade den en stund, Inte min stil men jag kan ju tycka att den e vacker för det.


Jag har varit en sväng på vårdcentralen eftersom jag inte blir fris och eftersom jag tagit bort halsmandlarna så vet jag ju inte om det är halsfluss eftersom jag inte känner igen symtomerna längre men det var det inte utan "bara vanligt virus" som bara vila hjälper emot. Trist fördelen med halsfluss e ju att så fort man börjar äta penecilinet så blir man ju frisk igen. Är det bara jag som känner som om jag blir ännu sjukare medans jag sitter på vårdcentralen och ser alla sjuka människor? : )


Photobucket

2 kommentarer:

Lotte sa...

Haha jag känner mig alltid frisk så fort jag kommer till vårdcentralen ;-)

Linda aka Javamorsan sa...

SNygg klänning. Inte något för mig men jag håller med mkt vacker :)

Sv: Ja det är jag och syrran på bilden. Hon är 3 år yngre än mig :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)