.

.

torsdag 31 maj 2012

Så jäkla sur, irriterad, arg.....

Helt plötsligt igår så slutar datan att importera bilder från minneskortet och jag har försökt med ALLT. Sen försökte jag göra en systemåterställning för att se om det skulle lösa problemet men efter datan säger bara att det inte gick att genomföra systemåterställningen och nu har jag gjort det 4 ggr.
Varför slutar den helt plötsligt att importera bilderna när jag stoppar i kortet????
Det går inte heller att högerklicka och välja importera för det valet finns inte med utan jag måste öppna kortet kopiera bilderna och klistra in dom i mina bilder men då skapar den inga datummappar så allt ligger bara i en salig röra..

Photobucket

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Datorer kan göra en galen!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)