.

.

onsdag 2 maj 2012

Så jävla förbannad

Det är inte ofta jag svär i bloggen för att det känns inte bra men nu täcker inte ens svordomar det jag känner.
Tuffs har en förmåga att äta soppor och allt annant i matväg när vi inte är hemma, men nu är det länge sedn han var inne i sopskåpet men idag när vi var i centrum så .........
Vi var borta i ca 20 min och när vi kom hem såg det ut så här i köket och då såg det ut så här på köks golvet och jag vet att han brukar lägga saker på mattan i vardagsrummet så jag gick in dit och kollade och jajamen.


Hela jävla mattan är förstörd, först försökte jag skura mattan men det gick inte så gick jag till tvättstugan och tänkte tvätta den i grovmaskinen men där fick den inte plats, jag kämpade som en galning, jag blöder tom på knogarna bara för att undersidan på matta e så vass. Sen gick jag  hem och skurade den i badkaret men insåg att det är kört, fläckarna går inte bort så det är bara att köpa en ny.

Jävla jävla jävla hund.
Överlag är han min gullegris men just nu skulle jag vilja strypa honom, jag är så jävla trött på att han beter sig så här, Han har tom stulit bullar ur Robins ryggsäck som hängde på en krok och nu har han som sagt förstört en hel matta.
Finns det någon hund expert där ute som vet hur man får bort det här beteendet?????

Photobucket


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)